Skip to content

Hello world!

20.09.2011

Добре дошли на тази страница, посветена на здравето и силата!

Когато човек се сблъска с възможността края на земния му път да дойде твърде рано и неочаквано, му се налага да търси пътища за своето спасение и за отлагне на този момент – по възможност до достигане на спокойни старини. Мен лично ме тормози една коварна болест – лимфом на Ходжкин, та покрай нея открих безброй практики за здравословен живот. Много от тях бях срещал и преди, но винаги съм си казвал „Защо пък да се лишавам от това и онова“. Сега тези идеи не ми изглеждат като лишение, а като чудесен начин да се чувствам добре. Затова ги споделям с всички, за да бъдем здрави сега и всеки бъдещ ден.

Моля не забравяйте, че повечето информация е събирана от интернет. Ако имате каквито и да било съмнения, винаги ги обсъждайте със своя лекар. Имайте предвид и че вашия лекар никога няма да подкрепи повечето от природните и алтернативни методи за подобряване на здравето, така че използвайте на ваша отговорност!

From → Uncategorized

Вашият коментар

Вашият коментар

